Marimea Prezervativelor | Cum sa alegi Prezervativul

Alegerea prezervativului poate fi pentru unii dificila, mai ales ca pe pachet este afisat diametrul prezervativului. Atentie acel diametru nu este circumferinta cercului ci diametrul prezervativului plat.

Circumferinta prezervativului la baza este de 2 ori dimensiunea scrisa pe pachet. Daca pe prezervativ scrie "width (diametru) = 58mm" inseamna ca circumferinta prezervativului este de (2 X 58mm) 116mm. => 11,6cm

Grosimea penisului trebuie sa fie putin mai mare pentru a permite prezervativului sa stea fixat si sa isi indeplineasca rolul.


marimea prezervativelor, diametru prezervativ

Cum alegi, cum sti care este prezervativul potrivit pentru tine?


Incepe prin a masura circumferinta penisului in erectie la baza.

Pentru a alege diametrul prezervativului ghidati-va dupa imaginea din dreapta. Pe randul din dreapta: circumferinta penisului in milimetri; Pe randul din stanga: diametrul prezervativului in centimetri.

Ex.: Daca penisul tau masoara la baza intre 11cm si 11.5cm alege un prezervativ cu diametrul de 53mm.

Citeste pe ambalajul prezervativului care este diametrul prezervativului.

De ce sa alegi prezervativul potrivit marimii tale?

Daca circumferinta prezervativul este mai mare sau chiar egala cu cea a penisului exista riscul sa alunece.

Daca prezervativul este mai mic decat penisul, poate fi greu de pus si chiar daca este rulat pe penis poate crea neplacere si chiar durere ceului care il poarta.

Mai mult in ambele cazuri riscul ca prezervativul sa se rupa este mult crescut.
Majoritatea prezervativelor au diametrul cuprins intre 49mm si 57mm.
In cea ce priveste lungimea prezervativului aceasta este de cele mai multe ori intre 17 si 20cm lungime. Daca prezervativul este mai lung decat penisul tau, tine minte ca ce conteaza este diametrul prezervativului care ofera 'echiparea' perfecta falusului.

Pe langa cunoasterea acestor date despre prezervative, testarea prezervativelor este la fel de importanta.

Pentru eficienta prezervativului si pentru confort alegeti prezervativul marimii tale.
Iata cateva produse cu marimi diferite:
durex snug - 52.5 mm
durex excite me - 53 mm
durex classic - 56 mm

Articole Asemanatoare

22 vorbe:

Anonim spunea...

Buna ziua, pot gasi si eu prezervativ pentru marimea mea?
Adica 10.5 cm cincumferinta si 15 cm lungime, adica ce marime ar fi?

mix spunea...

Cel mai probabil trebuie sa cautati in magine specializate (sex-shop-uri).
Producatorii ascund adesea dimensiunile prezervativelor, pentru ca majoritate cientilor nu vor sa cumpere prezervative marimea 'small' sau chiar si marimea 'average'.
Va trebuii sa incerci si sa vezi care e cel mai potrivit.

Anonim spunea...

vreau sa aflu ce marime mi se potriveste pentru 17 lungime si 11.5 circumferenta?
merci anticipat

Unknown spunea...

dar cum masori circumferinta ?

Anonim spunea...

Prezervativele se aleg in primul rand tinand cont de circumferinta.

Conform graficului, prezervative standard (53mm diametru) sunt pentru tine.

Anonim spunea...

Circumferinta o masori de jur imprejurului penisului.

Daca nu ai un metru de croitorie, poti sa folosesti o ata/ panglica pe care sa o masori ulterior.

Anonim spunea...

Salut, daca penisul meu masoara 14 cm lungime si 4 cm grosime in erectie , cam ce marime mi ai recomanda?

Anonim spunea...

salut , Daca penisu meu masoara 13 cm in lungime , 3,5 in grosime , ce prezervative imi recomandatzi sa-mi cumpar ?shi cum sa shtiu ca e pentru marimea mea : )) multumesc )

Anonim spunea...

daca am 13,5 circumferinta si cu 17 lungime ce tip de prezervativ ar trebui sa aleg?

Unknown spunea...

eu nu gasesc pentru mine 13 lungime si 9-10 grosime...imi poti da o idee ce prezervativ potrivit as putea alege...si unde as putea gasi ca durex`ul nu cred ca au asa mic:(

Anonim spunea...

eu o am de 18 cm lungime si 15.5 circumferinta mereu am o bataie de cap cu prezervativele ma strang mereu nush unde sa gasesc dimensiunea 69 presupun ca la un sex-shop

Anonim spunea...

daca am 12 cm circumferinta si cu 14 lungime ce tip de prezervativ ar trebuii sa folosesc?

Anonim spunea...

Buna ziua,sa inteleg ca pentru mine,lungime 15cm si grosime 12.5 ar trebui sa cumpar un prezervativ cu marimea 60?

Anonim spunea...

Masoara circumferinta si verifica imaginea din postare.
Pentru dimensiuni mai mici incercati masculan sau in sex-shopuri.

Unknown spunea...

Pentru un penis de 18 cm si 15, 5 circumferinta ce prezervativ folosesc?

mix spunea...

Cum arata si imaginea, diametrul inscris pe prezervativ trebuie sa fie aproximativ 70mm. Cel mai probabil vei gasi prezervative cu aceasta dimensiune in magazinele online specializate (sexshopuri).

Anonim spunea...

Eu am 19 cm si 14,5 cm circumferinta . Ce prezervative pot folosi?

Anonim spunea...

15 cm grosime...17 lungime deci ?:)) cam care ar fi ?

Anonim spunea...

Explicatia folosirii imaginii incurca stanga cu dreapta si unitatile de masura; corect: "Pentru a alege diametrul prezervativului ghidati-va dupa imaginea din dreapta. Pe coloana din stanga (mm): diametrul prezervativului in milimetri; Pe coloana din dreapta (cm): circumferinta penisului in centimetri." Exemplul e ok.

mix spunea...

Multumesc. Am modificat textul. Acum ar trebui sa fie clar.

Anonim spunea...

13 cm circumferinta, cel de 60 mm e bun?

IdealPenis spunea...

Conform imaginii din articol, 60 mm este cel recomandat.
Acum, in functie de cum o sa simti poti sa ajustezi ceva mai jos sau mai sus.

Trimiteți un comentariu