4. KEGEL

_________________________________________________________________
diafragma pelviana, kegelExercitiul Kegel(numite asa dupa Dr. Arnold Kegel) consta in contractarea si relaxarea difragmei pelvine(vezi imaginea).

Scopul exercitiilor Kegel este imbunatatirea tonusului muscular.

Exercitiile sunt destinate atat femeilor cat si barbatilor.

Beneficiile in cazul doamnelor si domnisoarelor:

-pregatirea vaginului pentru stresul fiziologic cauzat de nastere;
-in cazul prolapsului vaginal;
-in prevenirea prolapsului uterin;
-incontinenta urinara;
-intensificarea senzatiilor in timpul contactului sexual(inclusiv producerea/ intensificarea orgasmului);


Beneficiile in cazul domnilor:

-in tratarea hiperplaziei benigna de prostata;
-in cazul incontinentei urinare;
-erectii mai puternice;
-controlul ejacularii;
-mai multa placere.

Cum localizezi acesti muschi?

Muchii pelvieni ii folosim, spre exemplu, atunci cand oprim fluxul urinar. Daca este nevoie exersati cand mergeti la toaleta si opriti intentionat fluxul urinar pentru a simti exact ce trebuie sa incordati in timpul exercitiului.

Incordati pentru 1-2 secunde si relaxati pentru 1-2 secunde.
Executati 100 de astfel de contractii pentru beneficiile expuse anterior si pentru cele care le veti descoperii singuri.

 * In cea ce priveste cresterea penisului prin exercitiile manuale, cele prezentate pe blog, exercitiul kegel isi are un prim loc in promovarea cresterii optime a penisului. In parael cu exercitiile de marirea penisului(mulgere, intindere), exercitiul Kegel lucreaza din interior la fundatie.

In cazul in care ai urmarit ghidul pentru Cresterea Penisului - Exercitii de Baza citeste si ultimul articol din serie: Indicatorii fiziologici - creste penisul?

Articole Asemanatoare

14 vorbe:

Anonim spunea...

Am inceput de ceva vreme acest exercitiu,dar imi este frica ca nu cumva sa miceasca penisul,adica cand incordez acel muschi,penisul se contracta,adica parca intra putin inauntru(se restrange).Adica asta nu inseamna ca s-ar putea mici(sa devina mai scurt).Eu nu am nici informatie in domeniul asta si de asta va intreb.
Cu stima si respect iulian.

mix spunea...

Saut Iulian.
Reactia pe care ai observato este naturala. Muschii pelvieni inseamna ca se contracta. Prin contractie lungimea muschilor, tendoanelor si a altor tesuturi din apropiere se "micsoreaza".
Exemplu: Atunci cand incordezi bicepsul in repetate randuri, el se micsoreaza sau devine mai puternic, eventual mai mare?

Poti incerca acest exercitiu si cu penisul in erectie. Observa ce se intampla cand este in erectie si incordezi. ;) Daca iti place ce vezi, data viitoare cand faci sex cu o fata, executa un kegel puternic in timp ce esti in ea. ;)

Spor si succes cu exercitiile Kegel.

Anonim spunea...

Salut baieti
Exercitiul asta poate sa aiba si Indicatori negativi?
Adica stiu eu,micirea penisului si alte chestii din astea?

Anonim spunea...

da sigur merge?

mix spunea...

Incearca pentru 2-3 saptamani si apoi spune tu daca merge.

Anonim spunea...

acest exercitiu trebuie executat inainte sau dupa inceperea exercitiilor de intindere si jelking...?

mix spunea...

Nu exista o regula.
Incearca si vezi daca este vreo diferenta.
Binenteles poti opta sa faci exercitiile kegel in alt moment al zile.

Anonim spunea...

Salut. Cum da roade cel mai bine exercitiul cu penisul in stare flasca sau erecta?

mix spunea...

Cele mai vibrante rezultate se obtin cu penisul in stare de erectie.
*Cu conditia sa o faci fara ajutor, poze/filme.

Insa indiferent de preferinta ajusteaza in functie de rezultate si incepe cu un volum/timp redus.

Anonim spunea...

salut. am o intrebare. poate sa imi confirme cineva sau mai multi ca kegel imbuntateste controlul ejacularii? eu am probleme cu ejacularea pre...vreau sa stiu daca exercitiile astea sunt (nu pot fi) o solutie. am mai incercat acu ceva timp exercitiile astea si dupa o saptamana si ceva cred..m-am oprit pentru ca simteam o slabire a muschilor vezicii,,urinam foarte des si m-am speriat .va multumesc

mix spunea...

Exercitiile kegel iti tonifica si iti intaresc muschiul pubo-coccigian. Ce ai de facut este sa incepi cu doar cateva repetari pe zi, iar in timp sa cresti la cateva minute pe zi.
Uite si aici un articol despre efectele exercitiilor kegel si ejacularea precoce: http://www.sfatulmedicului.ro/Disfunctii-sexuale-masculine/exercitii-kegel-pentru-ejacularea-prematura_10613
In acelasi timp daca esti ingrijorat pentru urinari prea dese (cand nu este vorba de un consum crescut de lichide) iti recomand sa consulti un medic. Alege-l pe cel mai bun din oras si fa-ti o programare. Chiar si in cazul in care vei descoperii ca esti perfect sanatos, o sa iti fi recunoscator ca ai mers la doctor si ca ai grija de tine.

Anonim spunea...

Sal,foarte utile ceea CE spuneti mind si mix...ma Felicit CA V am gasit si CA multumesc ptr sfaturi.Din pacate,am inceput sa am probleme cu sotia..ultima data prima data cand am terminat inaintePE ei.cu care sunt de 12 aniin sensul CA sunt erect si excitat inainte de act cand ii FAC preludiu...noi facem si oral.Dar cand e sa penetrez intra in semierectie si ea mi o tine cu mana pana se Mai intareste care oricum nu Mai e CA acum 1 -2 ani...Am 47..totusi zic EU e mult prea devreme.Nevasta mea ma atrage CA nprima zi daca va ganditi CA a intervenit rutina...Am fost la UN Dr nu prea am timp job 12 ore...Ceea CE e frustrant e CA am erectii dimineata si in momente in care de ex.ma gandesc la Nevasta mea dar nu ma Mai tine stat de mult CA acum niste ani...Am cumparat arginine pastile si gel ptr circulatia sangelui,Maca,pine bark si alte suplimente gen ginseng,Muira puama etc...UN stat? Mersi

mix spunea...

Dinamica poate sa fie variata.
Cele mai simple si rapid de rezolvat sunt:
- oboseala fizica; in cazul asta este nevoie de odihna, eventual activitate fizica (sport) si o alimentatie variata, scazand pe cat posibil cantiatea de stimulente si alcool.
- oboseala psihica; in cazul asta va recomand cu caldura un psihoterapeut. Stati linistit. A merge la psihoterapeut nu inseamna ca sunteti bolnav mental. Daca era adevarat, atunci era nevoie de psihiatru. ;)
Revenind intr-o nota serioasa, cautati sa comunicati cu sotia. Din ce spuneti aici, inteleg ca cauza este una psihologica. Biologic functionati (erectii dimineata, erectii la stimul erotic, etc).
Daca va mai ganditi daca se justifica sa investiti 100-200 ron pentru sedinta de psihoterapie, va recomand intre timp exercitiile kegel.
Incepeti cu 15-20 de contractii pe zi. 2-5 secunde incordarea si tot atata relaxarea dintre incordari. In 1-2 saptamani veti observa imbunatatiri. Singura intrebare ramane, cat de mari vor fi imbunatatirile.

Unknown spunea...

Sal.anonim ia si tu 2 grame de iarbă caprei pulbere inainte cu o ora de futai si o rupi pe soție in două. Chiar functioneaza la orice vârstă.

Trimiteți un comentariu