5. Creste penisul?

  
Am vorbit de cele mai eficiente exercitii pentru marirea penisului si pentru sanatatea penisului(virilitate, prostata, controlul ejacularii), dar cum sti ca facem ce trebuie si cum trebuie?


Cum stim ca nu it supra-antrenezi penisul si ca esti pe drumul cel bun?
Cu ajutorul indicatorilor fiziologici clasificati mai jos.


Indicatori negativi:
· durere;
· erectiilor matinale si nocturne scazute la numar;
· erectii mai moi;
· scaderea marimii - dovada a supra-antrenarii clare!
· decolorarea penisului;
· amorteala / insensibilitate


Indicatori pozitivi:
· in stare flasca penisul este mai mare(mai umflat) pe durata
· intregii zile;
· erectii matinale si nocturne mai dese;
· erectii mai tari;
· cresterea marimii penisului - asta este si dovada suprema


Indicatori neutri:
· contractare temporala a penisului dupa exercitii;
· rosiata;
· puncte rosii;
· mancarime usoara la nivelul penisului;
· marime crescuta pentru cateva minute sau chiar ore.

Acesti indicatori iti ofera un punct de reper.
Daca indicatorii tai tind a fi negativi, redu intensitate exercitiilor si incalzeste penisul suficient inainte de exercitii. Daca indicatorii negativi persista este timpul sa iei o pauza(minim 2 saptamani) de la exercitiile pentru marirea penisului. Valabil si in cazul indicatorilor neutri, dar intr-o masura mult mai mica. Daca indicatorii tai sunt pozitivi... continua.
Fiecare este diferit si poate observa doar unele dintre aceste semne. Toti acesti indicatorii sunt legati atat de exercitiile specifice(jelq, stretch, inclusiv kegel) cat si de: viata de zi cu zi, activitate sexuala, masturbare, sanatate, etc.

Masurarea penisului asigurate ca o faci in acelasi mod de fiecare data. Masoara progresele din luna in luna si noteaza-le. Daca ai si un aparat foto, fa pe langa masurarea penisului si poze. Si in cazul pozelor este important sa le faci in aceleasi conditii de fiecare data.

Recapitulam structura programului pentru cresterea penisului:
Incalzire 10-20 minute
Intinderea penisului 7.5 minute
Jelqing(mulgerea) 7-10 minute
Revenirea 5 minute

Daca indicatorii fiziologici sunt pozitivi sau neutrii, la fiecare 2 saptamani adaugati:
· pentru intinderea penisului 5 secunde in plus pentru fiecare intindere
· pentru jelqing 50 de repetari in plus

Astfel programul dupa 2 saptamani va arata asa:
· Incalzire 10-20 minute
· Intinderea penisului: 35 de secunde in cele 5 directii x 3 seturi – 9 minute
· Jelqing: 250 repetari 8-12 minute
· Revenire 5 minute

Daca vrei sa te asiguri ca exercitiile tale sunt cat se poate de eficiente pe langa exercitiile Kegel recomand folosirea pastilelor naturale pentru marirea penisului

Articole Asemanatoare