4. KEGEL

_________________________________________________________________
diafragma pelviana, kegelExercitiul Kegel(numite asa dupa Dr. Arnold Kegel) consta in contractarea si relaxarea difragmei pelvine(vezi imaginea).

Scopul exercitiilor Kegel este imbunatatirea tonusului muscular.

Exercitiile sunt destinate atat femeilor cat si barbatilor.

Beneficiile in cazul doamnelor si domnisoarelor:
-pregatirea vaginului pentru stresul fiziologic cauzat de nastere;
-in cazul prolapsului vaginal;
-in prevenirea prolapsului uterin;
-incontinenta urinara;
-intensificarea senzatiilor in timpul contactului sexual(inclusiv producerea/ intensificarea orgasmului);

Beneficiile in cazul domnilor:
-in tratarea hiperplaziei benigna de prostata;
-in cazul incontinentei urinare;
-erectii mai puternice;
-controlul ejacularii.

Cum localizezi acesti muschi?
Muchii pelvieni ii folosim, spre exemplu, atunci cand oprim fluxul urinar. Daca este nevoie exersati cand mergeti la toaleta si opriti intentionat fluxul urinar pentru a simti exact ce trebuie sa incordati in timpul exercitiului.

Incordati pentru 1-2 secunde si relaxati pentru 1-2 secunde.
Executati 100 de astfel de contractii pentru beneficiile expuse anterior si pentru cele care le veti descoperii singuri.

 * In cea ce priveste cresterea penisului prin exercitiile manuale, cele prezentate pe blog, exercitiul kegel isi are un prim loc in promovarea cresterii optime a penisului. In parael cu exercitiile de marirea penisului(mulgere, intindere), exercitiul Kegel lucreaza din interior la fundatie.

In cazul in care ai urmarit ghidul pentru Cresterea Penisului - Exercitii de Baza citeste si ultimul articol din serie: Indicatorii fiziologici - creste penisul?

Articole Asemanatoare