4. KEGEL

_________________________________________________________________
diafragma pelviana, kegelExercitiul Kegel(numite asa dupa Dr. Arnold Kegel) consta in contractarea si relaxarea difragmei pelvine(vezi imaginea).

Scopul exercitiilor Kegel este imbunatatirea tonusului muscular.

Exercitiile sunt destinate atat femeilor cat si barbatilor.

Beneficiile in cazul doamnelor si domnisoarelor:
-pregatirea vaginului pentru stresul fiziologic cauzat de nastere;
-in cazul prolapsului vaginal;
-in prevenirea prolapsului uterin;
-incontinenta urinara;
-intensificarea senzatiilor in timpul contactului sexual(inclusiv producerea/ intensificarea orgasmului);

Beneficiile in cazul domnilor:
-in tratarea hiperplaziei benigna de prostata;
-in cazul incontinentei urinare;
-erectii mai puternice;
-controlul ejacularii.

Cum localizezi acesti muschi?
Muchii pelvieni ii folosim, spre exemplu, atunci cand oprim fluxul urinar. Daca este nevoie exersati cand mergeti la toaleta si opriti intentionat fluxul urinar pentru a simti exact ce trebuie sa incordati in timpul exercitiului.

Incordati pentru 1-2 secunde si relaxati pentru 1-2 secunde.
Executati 100 de astfel de contractii pentru beneficiile expuse anterior si pentru cele care le veti descoperii singuri.

 * In cea ce priveste cresterea penisului prin exercitiile manuale, cele prezentate pe blog, exercitiul kegel isi are un prim loc in promovarea cresterii optime a penisului. In parael cu exercitiile de marirea penisului(mulgere, intindere), exercitiul Kegel lucreaza din interior la fundatie.

In cazul in care ai urmarit ghidul pentru Cresterea Penisului - Exercitii de Baza citeste si ultimul articol din serie: Indicatorii fiziologici - creste penisul?

Articole Asemanatoare

11 vorbe:

Anonim spunea...

Am inceput de ceva vreme acest exercitiu,dar imi este frica ca nu cumva sa miceasca penisul,adica cand incordez acel muschi,penisul se contracta,adica parca intra putin inauntru(se restrange).Adica asta nu inseamna ca s-ar putea mici(sa devina mai scurt).Eu nu am nici informatie in domeniul asta si de asta va intreb.
Cu stima si respect iulian.

mind spunea...

Saut Iulian.
Reactia pe care ai observato este naturala. Muschii pelvieni inseamna ca se contracta. Prin contractie lungimea muschilor, tendoanelor si a altor tesuturi din apropiere se "micsoreaza".
Exemplu: Atunci cand incordezi bicepsul in repetate randuri, el se micsoreaza sau devine mai puternic, eventual mai mare?

Poti incerca acest exercitiu si cu penisul in erectie. Observa ce se intampla cand este in erectie si incordezi. ;) Daca iti place ce vezi, data viitoare cand faci sex cu o fata, executa un kegel puternic in timp ce esti in ea. ;)

Spor si succes cu exercitiile Kegel.

Anonim spunea...

Salut baieti
Exercitiul asta poate sa aiba si Indicatori negativi?
Adica stiu eu,micirea penisului si alte chestii din astea?

Anonim spunea...

da sigur merge?

mind spunea...

Incearca pentru 2-3 saptamani si apoi spune tu daca merge.

Anonim spunea...

acest exercitiu trebuie executat inainte sau dupa inceperea exercitiilor de intindere si jelking...?

mind spunea...

Nu exista o regula.
Incearca si vezi daca este vreo diferenta.
Binenteles poti opta sa faci exercitiile kegel in alt moment al zile.

Anonim spunea...

Salut. Cum da roade cel mai bine exercitiul cu penisul in stare flasca sau erecta?

mix spunea...

Cele mai vibrante rezultate se obtin cu penisul in stare de erectie.
*Cu conditia sa o faci fara ajutor, poze/filme.

Insa indiferent de preferinta ajusteaza in functie de rezultate si incepe cu un volum/timp redus.

Anonim spunea...

salut. am o intrebare. poate sa imi confirme cineva sau mai multi ca kegel imbuntateste controlul ejacularii? eu am probleme cu ejacularea pre...vreau sa stiu daca exercitiile astea sunt (nu pot fi) o solutie. am mai incercat acu ceva timp exercitiile astea si dupa o saptamana si ceva cred..m-am oprit pentru ca simteam o slabire a muschilor vezicii,,urinam foarte des si m-am speriat .va multumesc

mix spunea...

Exercitiile kegel iti tonifica si iti intaresc muschiul pubo-coccigian. Ce ai de facut este sa incepi cu doar cateva repetari pe zi, iar in timp sa cresti la cateva minute pe zi.
Uite si aici un articol despre efectele exercitiilor kegel si ejacularea precoce: http://www.sfatulmedicului.ro/Disfunctii-sexuale-masculine/exercitii-kegel-pentru-ejacularea-prematura_10613
In acelasi timp daca esti ingrijorat pentru urinari prea dese (cand nu este vorba de un consum crescut de lichide) iti recomand sa consulti un medic. Alege-l pe cel mai bun din oras si fa-ti o programare. Chiar si in cazul in care vei descoperii ca esti perfect sanatos, o sa iti fi recunoscator ca ai mers la doctor si ca ai grija de tine.

Trimiteți un comentariu